sobota, lipca 05, 2008

Paintball

Poniżej fotorelacja z rozgrywki paintballa. Jak gra komputerowa (taki tactical shooter), tylko zdrowsze, bo trzeba się ruszać, bardziej emocjonujące, bo boli, bardziej wymagające, bo zamiast z AI mamy do czynienia z IQ.

Woodland Gonzales

A może tak partyjka Counter Strike'a w realu ?
Wdzięk ponad wszystko

Drużyna A

Tak powstają małe Vadery

Rainbow Six ?

Co ci zrobię jak cię złapię !?

Shoot'em Up

Kilery dwa ;P


Podsumowując - odstrzelono mnie dwa razy ( "This girl has died two times, and she's still standing. You're scared? That's smart. You got questions? You should." ), raz bardzo skutecznie się skryłam i nikt mnie nie znalazł do końca rozgrywki (uff), raz zdobyłam się na heroiczny sprint do flagi, którą ostatecznie, dla drużyny, zdobyłam ;D

Brak komentarzy: