środa, czerwca 04, 2008

InterRun Cracovia 2008



CO: InterRun Cracovia 2008
GDZIE: Kraków, Planty
KIEDY: 18.05.2008

ZAWODNIK: Agnieszka Mieszczak
NUMER STARTOWY: 1721
CZAS: 00:34:37,32
MIEJSCE: 1501

Strona biegu: InterRun.pl

Trasa Biegu:


MEDIA:

Zdjęcia na Flickrze

Film z moim finiszem

W niedzielę 18 maja wystartowałam w moim pierwszym biegu na 5 km. Wydarzenie bardzo dla mnie ważne, ponieważ w maju zeszłego roku rozpoczęłam program C25K (Couch to 5K) i po 11 miesiącach regularnego biegania dojrzałam do rywalizacji. Przyznaję się bez bicia, że bardzo chciałam otrzymać numerek startowy, zobaczyć jak się biegnie w tłumie oraz przy udziale publiczności i oczywiście przekroczyć triumfalnie linię mety ;D. 
Impreza miała promować bieganie i zdrowy tryb życia, bez ciśnień i na luzie - idealna na pierwsze zawody. Przyjemność ta kosztowała mnie 30 PLN, za którą to cenę otrzymałam tak upragniony numerek startowy z chipem, koszulkę, skarpetki i bon zniżkowy do wykorzystania u organizatora biegu. Na mecie wręczono wszystkim medale, rozdano po butelce wody, batoniku i bananie. Organizator udostępnił klasyfikację końcową oraz filmik z finiszem i zdjęcia (wszystkie linki powyżej).




Trasa biegu - honorowa runda Plantami i finisz pod Wawelem.


Rozgrewka. Jeśli sądzicie że wyglądam dziwnie to sprawdźcie te zdjęcia. Wygibasom przygląda się mój tatuś, który wytrwale mi kibicował.

Czapeczka, okularki, wygodne buty, iPod Nano z systemem Nike+, numerek 1721 : wyglądam dobrze ;P

Smok wawelski też wziął udział w biegu. Jak wszyscy to wszyscy.



Yay! Zaraz wystartuję. 


I... Ruszyła maszyna...


Lecę...

Dalej lecę ...


Finisz


Wyprzedzam tuż przed metą



Podczas biegu sił dodawała mi muzyka, ułożyłam sobie motywującą playlistę, którę przestawiam poniżej:


1WorkGang Starr2:56
2Lose Yourself Eminem 5:32
399 Problems Jay-Z3:55
4Hate Me Now (Feat. Puff Daddy)Nas4:44
5Right Here, Right Now Fatboy Slim6:28
6Walking On VolcanoesLeather Strip7:54
7AerialsSystem Of A Down4:01
8Run (Feat. Jadakiss)Ghostface3:20
9What's HapeninMethod Man feat Busta Rhymes3:53
10Insanity (Club Mix)John Marks7:39
11Electric Wire Hustler FlowerCommon5:55




On May 18 I've run my first 5K race. After a year of regular running I've decided it's high time to prove myself among other fellow runners. InterRun was organized to promote running and healthy lifestyle and so it had more laid-back and festive aspect than a regular race. You know, even Wawel Dragon mascots were participating - and, yes I hugged one before the race as a lucky charm. My warm-up pic bears resemblance to those Adidas ads 'Runners, Yeah We're Different'. Special playlist provided much needed motivation (Seriously, how could 'Loose Yourself' not affect any endeavor?).  The organizers provided video footage of each athlete's finish as well as standings, medals and diplomas. I'm already prepping for the next event.

Brak komentarzy: