piątek, kwietnia 06, 2007

Mam lat 23

Poza tym, co w nagłówku: zrobiłam parę ciekawych rzeczy.

1) Pochodziłam po kinach:

2) Tracę cenny czas ogladając seriale
  • Oglądam House'a.

  • Ponieważ wszystkie inne interesujące mnie seriale są w tzw. hiatusie - nadrobiłam zaległości w "Rodzinie Soprano", tak akurat przed końcem ostatniego sezonu.
    BTW - będę wdzięczna jeśli ktoś mi wytłumaczy politykę amerykańskich stacji TV odnośnie seriali, bo my z Olką od jakiegos czasu nie potrafimy znaleźć logicznego wytłumaczenia tych wszystkich przerw i nieregulanych terminów emisji.

  • oczekuję na rozpoczęcie ostatniego sezonu "The Shield"
3) Przeczytałam "Cień wiatru" i "Recz o moich smutnych dziwkach"

4) Zachwycam się głosem Amy Winehouse

5) Zrobiłam stronkę - soczewkę o Openerze i szlak na Trailfire.

6) 12 kwietnia wyjeżdżam z rodziną do Manchesteru, by 14 kwietnia przeżyć mecz Man City vs. Liverpool; YUPPI! Stronka.

7) Jadę do Erisa się odchudzić - kurde, znowu.

8) 11 kwietnia idę na koncert OSTR'ego - YAY!! Słucham oczywiście płyty HollyWodź!

9) Próbuję nowej formy blogowania: tumblebloga (hmm.. minibloga).

10) Kontempluję kościół La Sagrada Familia.

Brak komentarzy: