czwartek, stycznia 11, 2007

House is Back

Ponieważ nic się w tym tygodniu ciekawego nie wydarzyło (oprócz tajemniczych sms'ów), pragnę przedstawić mój ulubiony chwilowo serial House, M.D.. Bohaterem, jest lekarz - Gregory House, genialny diagnostyk, egocentryk, człowiek arogancki, chamski i trudny; kaleka uzależniony od środków przeciwbólowych. House pacjentów najchętniej by nie odwiedzał, idotów nie omieszka wyzwać od idiotów, wykazuje dużą skuteczność w odpalantowywaniu hipokrytów. Szefowa Housa utworzyła specjalny fundusz na pokrywanie kosztów pozwów sądowych wniesionych przez urażonych pacjentów. Ale ponieważ House zawsze ma rację, szefostwo oraz współpracownicy muszą go jakoś tolerować.
Serial w nieznacznym stopniu zajmuje się sprawami łóżkowymi bohaterów, co odróżnia go od pozostałych produkcji z tego gatunku.
House zajmuje się wyłącznie przypadkami niezwykłymi, nietypowymi, w każdym odcinku należy się więc spodziewać fascynującej partii puzzli ;-D
Jestem medycznym imbecylem, jak jestem chora to dzwonię po poradę do mamy, do atlasu anatomii zaglądnęłam w życiu parę tylko razy, więc dla mnie jest to raczej serial o kontrontacji różnych światopoglądów.

Linki:
House @ Fox
House @ IMDB
House @ tv.com
House @ Wikipedia

Filmy na YouTube
Jedna z moich ulubionych scen: House i mamusia nie szczepiąca swojego dziecka z powodów "antyglobalistycznych"

Housizmy Raz

Housizmy Dwa



Brak komentarzy: