czwartek, maja 15, 2008

Szpital

Pod koniec kwietnia Gonzik się nie popisał i wylądował w szpitalu.

Wrażliwość nie pozwala mi na szczegółowy opis.

Zaliczyłam EEG, CT Scan i Spinal Tap. [Shout out dla fanów Housa, Grey's i ER].
Badania jakoś przeżyłam i w ramach odreagowania zamierzam jeszcze przez jakiś czas, w trakcie wymienionych wyżej seriali, wzmiankować, że takie oto właśnie kuku mi robiono.

NB: Nakłucie lędźwiowe obecnie nazywa się obecnie lumbar puncture, ale spinal tap, z wiadomych powodów brzmi bardziej cool.

W wyniku analiz ustalono, nie tylko, iż posiadam mózg, lecz również, że gęstość mózgowia jest w normie.

Po punkcji trzeba leżeć plackiem, więc  z nudów porobiłam zdjęcia.

  1. wykres nastroju pacjenta (mood chart)
  2. prasa popularna
  3. krzyż
  4. M jak Miłość / Na Wspólnej
  5. bolid szybkiego przemieszczania się zdechlaków

Kroplówki są sssmaczne @8-D

Wnioski ogólne są następujące:
  • kierowanie wózkiem inwalidzkim wymaga wprawy, ale daje dużo satysfakcji;
  • Kasia Cichopek nadal występuje w 'M jak Miłość', natomiast zupełnie straciłam rozeznanie jeśli chodzi o 'Na Wspólnej';
  • w szpitalu obowiązuje polityka segregacji płciowej pacjentów ;-) są sale damskie i są sale męskie; minusem leżenia na sali damskiej jest to, że w wybór zawsze padnie na 'M jak Miłość' lub 'Na Wspólnej' a nigdy na półfinałowy mecz pucharu UEFA :/ ;
  • odpowiedź na stwierdzenie: "Pani chrapie" brzmi niezmiennie: "Ja?! Ależ skąd!" ;
  • na damskiej sali dominującymi tematami są dzieci, dzieci, choroby rodziców i dziadków, mąż, choroby dzieci, choroby własne, dzieci, śluby, wnuki, mąż, ciąża, komplikacje podczas ciąży, poronienia, znowu ciąże i z znowu dzieci, kulinaria, diety, zrzucanie oponki po ciąży, zmiana rozmiaru piersi w trakcie ciąży oraz już po, dzieci, ciąża pozamaciczna, złośliwy szef, wnuki, mąż -  a jak kobiety się bardzo wieczorem rozkręcą to ho, ho, nawet opowiadają o czymś co się nazywa "współżycie" i z tego co wywnioskowałam z urywków rozmów , to chyba prowadzi do ciąży.
 Pooglądali mnie, poszturchali, stwierdzili, że nic temu Gonziu nie jest i kazali spadać. 

BONUS :



Brak komentarzy: