środa, maja 21, 2008

Indiana Jones + LEGO = Total Geekery

Rekonwalescencja w Kozach przebiegała bardzo przyjemnie. W moim dawnym pokoju czekały na mnie trzy duże zestawy klocków LEGO z serii Indiana Jones ;D . Układając je wróciłam do czasów dzieciństwa ( ale znowu, dzieciństwo nie było aż tak tak strasznie dawno).

Wsysło mnie na dwa dni, co nie dziwi, gdyż zarówno LEGO, jak i Indy są dla mnie pozycjami kultowymi. Układałam sobie klocuszki nucąc motyw przewodni trylogii o przystojnym archeologu. Dodatkowa atrakcją okazało się to, że zestawy zdradzają nieco fabułę nadchodzącego filmu. 

Zestawy do oglądniecia na shop.lego.com










  • Pierszy zestaw LEGO przyjechał do mnie w latach 80. z Włoch. Do dzisiaj pamiętam, że był to w pełni wyposażony szpital z karetką.
  • Jako dziecko marzyłam o trzech seriach: Indianie, piłkarzyki, Indiana Jones. Wszytkie zostały wyprodukowane później. Indian zakupiłam sobie sama w sędziwym wieku lat czternastu, piłkarzyki odpuściłam i teraz mam Indiego. ;D



English:

Recovery in my home village Kozy was very pleasant indeed. I have spent two days nourishing my inner child ( and my inner geek) by playing with three huge Indiana-Jones-themed LEGO sets. I loooved Indy minifig with a badass whip and even more badass five o'clock shadow. Plus the new sets give insight into main plot points of the upcoming movie. Check out the sets at shop.lego.com.

Brak komentarzy: